torek, 27. december 2011

Druga polovica poker igralca!

"Kaj pa lahko naredi z igrami na srečo?! Še vsakemu se je zgodilo, da so izgubili vse! Slej kot prej bo zapravil vse imetje. Pazi, sreča se bo zagotovo obrnila proti njemu!" Besede, stavki, opozorila modrih in izkušenih starejših generacij (pa tudi kakšen osebek mojih let se najde), ki se mi vedno odvrtijo, ko komu omenim, da se moja boljša polovica ukvarja s pokrom. Tako je, kot bi poslušala pokvarjen radijo;gumb replay je zataknjen in ne glede na to, da se trudim po vseh svojih močeh, radio kar naprej ponavlja tiste svoje, tako napačne besede, ki mi kar naprej odzvanjajo v ušesih.

Zaboli me, ko mi to reče oseba, ki meni ali celo nama obema nekaj pomeni. Res je, da zaupam v njegove sposobnosti, vendar ne slepo. Pri tem me pač ni mogla voditi le ljubezen, treba je bilo dodati tudi kanček razuma, truda in poguma. Nihče od ljudi, ki poker štejejo med igre na srečo pa mu ni pripravljen prisluhniti. Ne dajejo priložnosti, da bi jih vsaj površno seznanil s to igro. Reči pokru igra na srečo je namreč kot reči jabolku mango.


No, pa da dokažem, da moje priznanje o (površinski) seznanjenosti s pokrom ni le prazen niz besed. Poker je igra razuma, matematike in statistike. Že na začetku, ob prvih dveh podeljenih kartah, je potrebnega mnogo razmišljanja in računanja verjetnosti, da igralec ugotovi, kakšne so možnosti za njegov uspeh. Če presodi da jih ni, odstopi. Računanje in odstop pridejo v poštev tudi v vseh nadaljnjih korakih. Kakor seveda tudi višanje stav in spreminjanje možnosti za zmago. Nič ni odvisno od sreče. Uspeh leži na izkušenosti, znanju in treznem razmišljanju igralca. S pravimi potezami in poznavanjem nasprotnika lahko zmaga tudi s slabimi kartami.

Prav zato pa je poker igra, ki od poteze do poteze zahteva visoko stopnjo psihične stabilnosti in čvrsto osebnost. Rezultati nihajo iz dneva v dan, iz meseca v mesec, pogosto brez razloga na igralčevi strani. Prav to pa poskušajo nekateri izmed njih doseči celo kariero. Postati gospodar svojega razpoloženja, svojih misli v tem poslu zagotavlja preživetje.

Nekaterim je to pisano na kožo, spet drugi to počnejo le iz pohlepa in brez vsakega znanja ter tako blatijo igro. Prav zaradi njih ima igra v družbi negativen prizvok, spada med igre na srečo, v mnogih državah pa jo na različne načine omejujejo. Vendar dobremu igralcu bo ne glede na vse uspelo. Verjamem, da tebi bo, Samo! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar